0
0 הצבעות
5

מאה ימים של אושר‏

פאוסטו בריצי

 42.00

תקציר

“החרטה היחידה שלי היא שהייתי צריך לגלות שאני עומד למות כדי להתחיל לחיות”.

לא כל אחד יכול לדעת מראש באיזה יום ימות. אך לוצ’ו באטיסטיני, גבר בן ארבעים, נשוי ואב לשני ילדים, יודע אותו היטב. יותר מכך, הוא זה שקבע את התאריך, אחרי שזכה לביקור של אורח בלתי צפוי ובלתי רצוי – גידול סרטני בכבד שהוא קורא לו “החבר פריץ”.

מאה ימים לחיות לפני נקודת הסיום.

קוראים כותבים (5)

  1. גדעון

    מאה ימים של אושר‏

    בסגנון תזזיתי והרבה קסם אישי מדלג המספר על תקופות שונות בחייו ומכניס אותנו לעולמו. הכתיבה משעשעת, הדמויות מלאות חן ולמרות הסוף המר הידוע מראש, אתה נהנה

  2. מיטל

    מאה ימים של אושר

    ספר המספר על נשוי ואב לשניים אשר מגלה שהוא חלה בסרטן ,ובמקרה הטוב נותרו לו כמאה ימים לחיות.הוא מספר על ילדותו,על היחסים המיוחדים עם חמו,שני חבריו הטובים ועל אשתו שהוא מייחל לסליחתה.נחמד.

  3. לימור

    מאה ימים של אושר

    סיפור לא פשוט על לוצ’ו היודע שהוא חולה במחלה סופנית ויודע שנשארו לו מעט ימים לחיות ואז דווקא הוא בוחר לחיות כמו שלא חי בחיו הבריאים. ספר עם המון תובנות מומלץ.

  4. איילת

    מאה ימים של אושר

    הספר מסופר בגוף ראשון, ע”י לוצ’ו הגוסס מסרטן, והוא כולל הקדמה אודות חייו של המספר ולאחר מכן הוא מספר כיצד הוא מעביר את שאר ימיו.
    למרות הנושא ה”כבד”, הספר מסופר באופן קליל, משעשע מאד וקריא.
    ממליצה בחם.

  5. גליה

    מאה ימים של אושר

    ספר מקסים, מרגש ונוגע ללב. למרות הנושא הכבד והסוף הבלתי נמנע המתואר כבר בהתחלה, הספר כתוב בצורה משעשעת במיוחד ולכל אורכו הגיבור בעצם משוחח עם הקורא ומספר לו את סיפור חייו. מומלץ ביותר.