0
0 הצבעות
10

התינשאי לי

טיילור ג'נקינס ריד

 44.00

תקציר

“את יודעת מה זה סופר-נובה? היא מאירה יותר מכל דבר אחר בשמים, וגוועת ממש במהירות. זה פיצוץ קצר עם אנרגיה עצומה. אני אוהבת לחשוב שבן ואת הייתם כאלה”, היא אומרת לי. “שזה נגמר מהר, אבל בזמן הקצר הזה הייתה ביניכם אהבה שאנשים זוכים לה במשך חיים שלמים.”

ביום הראשון של השנה החדשה, בגשם זלעפות, יוצאת אלזי פורטר לאסוף מגש פיצה ליחיד. יום רגיל לכאורה. היא לא מצפה לפגוש מישהו, ובטח שלא את בן רוס המיוחד ומלא הקסם. החיבור המיידי סוחף.

לא חולפות עשרים וארבע שעות ובן מזמין אותה לצאת איתו שוב. ההתאהבות ביניהם משכרת כפי שהיא מלאת השראה, כך שלאחר חמישה חודשים, במאי, הם כבר נישאים זה לזה בהחלטה ספונטנית ורומנטית.

אלא שליקום יש תוכניות משלו ושבר גדול מטלטל את חייה של אלזי.

כעת היא מחויבת להתמודד מול פני המציאות המשתנה, בפסיעות שיש בהן מן הכאב, הייאוש והכעס. הבלתי צפוי מכריח את אלזי להתבונן באמת הפנימית והחיצונית של גורלה.

הספר שוזר את סיפור הרומן הייחודי של אלזי ובן, ומשקף נגיעה אנושית דקה ומדויקת. הוא יזכיר לכם שתמיד קיימת הדרך לגלות את התחדשותו של הטוּב.

טיילור ג’נקינס ריד מתגוררת בלוס אנג’לס. בעבר עסקה בתחום החינוך ועבדה בתעשיית הבידור. כיום היא מחברת כתבי עיון. “התינשאי לי?” הוא רומן הביכורים שלה.

קוראים כותבים (10)

  1. שוש (בעלים מאומתים)

    התנשאי לי

    תכינו את הממחטות – בוכים כמעט לאורך כל הספר… ספר מקסים, כתוב ברגישות ובכשרון מדהים לביטוי הרגשות והמחשבות של הדמויות בסיפור. הספר כתוב כך, שלכל אורכו מזדהים באופן מוחלט עם הגיבורה, ולא מפסיקים לבכות אתה. הייתי רוצה לקרוא ספרים נוספים של אותה סופרת כשרונית ומדהימה. רוצו לקנות, ותפנו יום לקריאה רצופה. לא תרצו להניח את הספר מהידיים…

  2. קרין

    התינשאי לי?

    וואו! איזה ספר מושלם… כל פרט מחושב, עלילה סופר מעניינת וכתיבה ממש זורמת! לא יכולתי להפסיק לקרוא!!

  3. נאוה (בעלים מאומתים)

    התינשאי לי

    וואוווו… איפה להתחיל? מרגש, מרגש, מרגש!
    בלי הצטעצעות. בלי בולשיט! כתוב נהדר!!! סיפור אהבה יוצא דופן. עלילה קולחת. דיאלוגים נפלאים. מומלץ בחום רב!!!

  4. גלית

    התנשאי לי

    סיפור מרגש לא יודעת מאיפה להתחיל? מרגש, מרגש, מרגש!
    בלי הצטעצעות. בלי בולשיט! כתוב נהדר!!! סיפור אהבה יוצא דופן. עלילה קולחת. דיאלוגים נפלאים סיימתי ביום 1ממש מומלץ בחום רב!!!

  5. מיטל

    התינשאי לי

    ספר עצוב המספר על אהבה עוצמתית וקצרה,על ההתמודדות עם האובדן והאבל,על תחושות האשם שמגיעות.מספר בעבר והווה.מקסים.

  6. Nehama (בעלים מאומתים)

    התנשאי לי

    ספר עצוב. כבר אמרו? הכינו את הממחטות מזליגים והרבה. כתוב בצורה נפלאה, עם המון רגש, דיאלוגים טובים. שווה, אך מדכא ברמות אז קחי זאת בחשבון

  7. ריקי (בעלים מאומתים)

    התינשאי לי

    קראתי רק חצי מהספר. לא הצלחתי להתחבר למרות הסיפור המרגש. זה היה קצת עצוב מדי לטעמי.

  8. Lital

    התינשאי לי

    ספר כל כך מרגש! בכיתי המון. אני לא נוטה בדרך כלל לבכות אבל הפעם באמת שנשברתי. ספר על אהבה ענקית, עוצמתית וחזקה, אך כל כך קצרה! אובדן, דיכאון, התמודדות ורגשות אשם. ישנה הזדהות עם גיבורת הספר ויש רצון עז לעזור לה שם, בכאב שלה…
    הספר “התינשאי לי” מוצלח במיוחד.

  9. לינוי

    התינשאי לי

    לטעמי ספר מפוספס ולא מממש את הבטחתו. הספר נע בין ההווה בו אלזי מתארת את תחושותיה לאחר האובדן וכיצד היא אוספת את השברים ומתמודדת בעיקר בעזרת חברתה הטובה ובין העבר בו מתוארת פגישתם הראשונה של אלזי ובן וכיצד התפתח הקשר ביניהם.

  10. טל

    התינשאי לי

    וואו, זה מה שיש לי לומר על הספר הזה.
    חוויתי בספר הזה את כל התחושות האפשריות, זה התחיל בעצבים כי הבחור מת בתאונה מטופשת כבר בפרק הראשון ואז באכזבה כי הספר מסופר כפרק מהעבר ופרק מההוה וגורם לקורא כל שניה לרצות להתחיל מהתחלה אבל לקרוא את הספר מהעמוד האחרון לעבר הראשון, זה המשיך בהתרגשות כי היה איזה רגע שבו הייתי בטוחה שיש התפתחות טובה, אז התחיל העצב והאובדן לחלחל ובסוף ההבנה שהחיים קצרים ואי אפשר לצפות את המחר והכי גרוע בעולם לחשוב ש”לא בוער, יש לנו את כל הזמן שבעולם!” תנצלו את היום.