0
0 הצבעות
0

מחוברות בסרט

אירית שטייף-שושני

 40.00

תקציר

“יש לך רעיון לתסריט?” שאלה יערה.
“משהו מוכר וקרוב,” השבתי. “קרוב-רחוק…”
“קרוב-רחוק?”
“הרעיון עוד לא מגובש,” חייכתי, אבל ידעתי שאכתוב על הגעגועים לאמא שלי שהייתה לי פעם. אמא שלי שהייתה לי לפני שעזבה אותי ונסעה לקנדה הרחוקה. אני מחפשת אותה בחלומות וגם בפגישות שלנו בווטסאפ, ומוצאת אמא אחרת שעסוקה בילדים החדשים שלה. האם אמצא אותה בסרט?

מור אוהבת את החוג לתסריטאות, שמתקיים מדי יום חמישי במתנ”ס. היא חולמת לכתוב תסריט משלה, ואולי אפילו להיות שחקנית אמיתית בסרט. יום אחד מגיעה לחוג אורחת מיוחדת, במאית ומפיקת סרטים ידועה בשם יוליה גרין, ומבשרת לתלמידים על פרויקט קולנוע מיוחד, שבו יוכלו גם לכתוב תסריט וגם לככב בסרט קצר על פיו. מור יודעת שהתסריט שתכתוב יהיה על נערה, היוצאת למסע חיפוש אחר אמא שלה, שנמצאת רחוק ממנה. בדרכה המופלאה היא תפגוש נער אמיץ, שיעזור לה לצלוח את המסע המאתגר ויצית בליבה ניצני אהבת נעורים. יכול להיות שהיא כותבת על עצמה? ואיך אמה האמיתית תקבל זאת?

אירית שטייף-שושני היא סופרת ומשוררת. פרסמה ספרים לבני נוער ולמבוגרים. ספרי הנוער שלה, “להציל את רובי”, “לפרוש כנפיים”, “מחול השפירית”, וסדרת “ג’ינג’ר” המרגשת התפרסמו אף הם בהוצאת “דני ספרים” וזכו להצלחה רבה ולביקורות מצוינות.

קוראים כותבים

There are no reviews yet.