0
0 הצבעות
4

רשימה שחורה

בראד תור

 36.00  29.00

תקציר

בראד תור, מחבר רבי המכר של ה”ניו יורק טיימס”, חוזר עם רומן המתח המטלטל ביותר שלו עד כה.

אי-שם בתוככי ממשלת ארצות הברית חבויה רשימה שמורה היטב. חברי הקונגרס לעולם לא זוכים לראות אותה – רק הנשיא וצוות סודי של יועצים. ברגע ששמך מופיע ברשימה, הוא לא נמחק… עד מותך.

מישהו הוסיף זה עתה את שמו של סוכן האנטי-טרור סקוט הרוואת. הרוואת חייב לחמוק מן החוליות שנשלחו לחסל אותו כדי לגלות מי הציב אותו כיעד ומדוע רוצים לסלק אותו מהדרך. אדם אחד בלבד יכול לקשור יחד את כל החוטים. השאלה היחידה היא האם הרוואת יגיע אל האדם הזה לפני שארצות הברית תספוג את מתקפת הטרור ההרסנית ביותר שידעה מעולם.

בראד תור הוא הכוכב החדש בשמי ספרות המתח העולמית. ספריו נמצאים דרך קבע בראש רשימות רבי המכר בארה”ב והם תורגמו ל-27 שפות בכל רחבי העולם. הוא שירת כחבר בצוות האנליסטים של היחידה האמריקאית לביטחון המדינה.

“‘רשימה שחורה’ הוא רומן מתח נועז ומהפנט, דחוס פעילות וממשי להפחיד, מטשטש את הקו שבין בדיון למציאות ומוכיח פעם נוספת מדוע בראד תור הוא כנראה סופר המתח המשובח ביותר של זמננו”.

Suspense Magazine

“כל מי שחושב שהדבר היחיד שיש לפחד מפניו הוא הפחד, כדאי שיפגוש את בראד תור”.

Newsweek

קוראים כותבים (4)

  1. גדעון

    רשימה שחורה

    עוד ספר מתח נחמד להעביר טיסה בכיף. העלילה מעניינת והגיבורים עושים את העבודה, ספר טוב, לסוגו

  2. לימור

    רשימה שחורה

    ספר מתח ממש ממש טוב, עלילה מותחת, דמויות מעניינות וכתיבה שמושכת כבר מתחילת הספר. מומלץ מאוד.

  3. דן

    רשימה שחורה

    לפי סדרות הטלוויזיה והספרים שאני קורא האוייב הכי גדול של האמריקאים זה הממשל שלהם עצמם, וכנראה זה לא ממש משנה את מי אתה בוחר. בכל אופן, הספר הזה ממשיך את הקו, ולדעתי עושה את עבודתנו נאמנה

  4. מיקי

    רשימה שחורה

    אין לי ציפיות גדולות מספרים מהסוג הזה, רק להעביר שעה בכיף, עם מתח סביר ואמינות בסיסית, ונראה שהספר הזה עושה את העבודה. לחובבי הז’אנר