0
0 הצבעות
6

הלב של השטן

ליין ריי האריס

 29.00  26.00

תקציר

כעבור שנים פרנצ’סקה, שחדלה להיות תמימה, נחושה בדעתה להחזיר לרשותה את התכשיט היקר!

אך היא שכחה ששמו של האוצר מיטיב לתאר את מרקוס – ושהתעסקות עם השטן היא תמיד דבר מסוכן…

פרנצ’סקה ד’אורו הייתה צעירה כאשר מרקוס נאווארה נשא אותה לאישה, ואז ברח.

מרקוס אולי העניק לפרנצ’סקה תכשיט לענוד על האצבע – אבל גנב אחר: את “הלב של השטן” – יהלום צהוב מיוחד, שמרקוס האמין ששייך למשפחתו.

קוראים כותבים (6)

  1. שירית

    הלב של השטן

    ספר רומן רומנטי חביב למדי. פרנצ’סקה שלאחר שנים חוזרת לתבוע את זכותה מול הבעל העשיר והחתיך.. וכשהם נפגשים עפים ניצוצות..חביב

  2. ענבר (בעלים מאומתים)

    הלב של השטן

    אחרי קראית הפרק הראשון באתי לשאר הספר בציפיות גבוהות. אך נחלתי אכזבה קשה, ציפיתי שאחרי הפרק הראשון שבו מרקוס נשדד על ידי פרנצ’סקה (בכישורי לוניינות ופריצה למלון מאובטח בלתי מוסברים) יתחיל מרדף סביב העולם של השניים בו יעלה מין הסתם המתח המיני בין שתי הדמויות עד כמובן לסוף הטוב בו הם סוף סוף מפסיקים את המשחקים המקדימים, ונכנסים זיקוקי הדינור.

    אך לצערי, אחרי התחלה קיצבית, לא שיגרתית ומלאה בסקס אפיל, הספר חותך לכיוון חד גווני ומשעמם שבו *אזהרת ספויילרים* מרקוס מוצא את פרנצ’סקה בפרק השני ומחליט במקום לקחת ממנה את היהלום ולהמשיך בחייו (כמו בן אדם ואיש עסקים בינוני מינוס) להינשא לה בשביל שהיא תיתן לו את היהלום!!! (כן,כן,כן מה?!) ובעזרת הנישואים הפיקטיבים הללו להסיר מכל צל של ספק שהיהלום שייך לו חוקית.(סיבה מצוצה מהאצבע שנועדה להכניס את הדמויות בכוח למיטה).
    ומשם כמובן כל הספר הופך לפיהוק אחד גדול. *סוף ספויילרים*
    לצערי הרב להספר הזה הייתה התחלה כל כך מבטיחה והדמויות הראשיות באופן מפתיעה מעניינות אך הרקע (במיוחד של מרקוס) לוקה בחסר, ובעיקר רק מבליט את העלילה הכל כך טיפשית הזאת.
    ממש מתחשק לי ללכת ולכתוב את הספר הזה כמו שהוא היה אמור להיות.

  3. מורן

    הלב של השטן

    מאכזב. פרנצ׳סקה ומרקוס שומרים טינה אחד לשני בגלל תכשיט שכל אחד מהם טוען ששייך לו. הם מתחתנים כדי שלא יהיו אי הבנות לגבי שייכות הילהום אך כל הסיפור כתוב בצורה משעממת

  4. Nehama

    הלב של השטן

    אם לעשות ביקורת ארוכה קצרה… אז זה ספר סטנדרטי בזאנר הרומן הרומנטי שמתחיל בצורה מבטיחה וממשיך בצורה משמימה אז מה חדש תחת השמש? כלום… הכל אותו דבר.

  5. רונית

    הלב של השטן

    עוד ספר בז’אנר הרומנטי התחלה מבטיחה מסקרנת ומותחת לדעתי ההמשך היה גם מאוד נחמד אני אהבתי וכמובן הסוף הרי ידוע לא ?!

  6. לימור

    הלב של כשטן

    סיפור חמוד, לדעתי קיים בו פוטנציאל עמוק יותר, בתבנית אחרת, אךתבפלטפורמה הזו הוא צפוי מדי .