0
0 הצבעות
39

עוצרת נשימה

שרית חיים

 35.00  26.00

תקציר

מיקי מלמד ידעה תמיד איך ייראו חייה הבוגרים: היא תסיים את לימודי הדוקטורט ותלמד באקדמיה. יהיו לה שלושה ילדים, בן ושתי בנות. היא תגור בדירת גן ותחלוק את חייה עם בן זוג אוהב.

אבל בגיל עשרים וחמש חייה רחוקים מלהיות פשוטים או צפויים, כפי שתמיד חלמה שיהיו. טרגדיות שפוקדות את משפחתה מאלצות אותה לשנות את נתיב חייה, ואין לה דוקטורט או בן זוג.

בדיוק כשעולמה עומד לקרוס, היא פוגשת את ד”ר יונתן אביב, רופא צעיר ומבריק שעתידו מובטח. להפתעתה, הוא נמשך אליה באופן מוזר ובלתי צפוי, וגם היא חשה אליו תשוקה שכמוה לא חוותה בעבר. הוא מציע לה פתרון קסם שיגאל אותה מהמצב הקשה שאליו נקלעה, אך מציב תנאים העומדים בניגוד לערכיה ולתפיסת עולמה, דבר שמקשה עליה לקבל את הצעתו. יונתן מעורר בה רגשות מעורבים של תשוקה עזה ושל פחד כאחד – לעתים היא חשה מבוזה ומושפלת בקרבתו, ולעיתים מרוגשת עד טירוף חושים.

מה עומד מאחורי משיכתו העזה אליה? על אילו שדים מעברו הוא מנסה להתגבר, וכיצד היא קשורה לכל זה? האם היא תסכים להצעה המפתה? ומה אם המחיר יהיה קשה מנשוא? עד כמה רחוק מוכנים שניהם ללכת?

“עוצרת נשימה” הוא סיפור סוחף על תשוקה ללא גבול ועל בחירות שנעשות בעקבותיה. זהו ספרה הראשון של שרית חיים.

קוראים כותבים (39)

  1. Nehama

    עוצרת נשימה

    שרית נחום כותבת מקסים סיפור שהוא קצת פחות… הסיפור ממש קשה ומאוד לא רומנטי מיקי מוצאת את עצמה עם אדם בלי לב… כשמתחילים לקרוא יש צפייה שלא מתממשת .

  2. שירית

    עוצרת נשימה

    ספר ראשון של סופרת ישראלית. לא התחברתי לצורת הכתיבה, לי זה היה מתיש מידי ועם הרבה יותר מידי פרטים. לקרוא רק אם ממש חייב…

  3. זהר

    עוצרת נשימה

    לא הרומן הרגיל שרגילות לקרוא הקוראות בתחום.
    עם זאת, ספר מדהים, סוחף, דמות ראשית אמיתית וחזקה. אחד מהרומנים הטובים ביותר שקראתי מיוצרת ישראלית ובכלל.

  4. רותי

    עוצרת נישמה

    ממש נהניתי מקריאת הספר, אבל הסוף השאיר הרבה מאד קצוות פתוחים. ככל הנראה יצא ספר המשך. ממליצה מאד

  5. סיגלית

    עוצרת נשימה

    סיפור מופלאה ובאמת עוצר נשימה , מאוד אהבתי את הדמיות ,סיפור מתח שנבנה בהדרגה מיקי גיבורת הסיפור שמצטיירת כדמות חזקה בהתחלה אך לקראת הסוף היא הופכת לדמות חלשה ושברירית הכול רק כדי להציל את אחיה החולה ובעקבות כך מבטלת את עצמה ורצונותיה , הסוף נגמר במתח , מחכה להמשך הסיפור, ממליצה בחום רב

  6. נופר

    עוצרת נשימה

    וואו! איזה ספר מדהים. לא מאמינה שעדיין אין המשך.. כתיבה מעולה ועלילה מפתיעה.. לא יכולתי להפסיק לקרוא! מומלץ.

  7. גלית

    עוצרת נשימה

    שקראתי את הספר נשמתי נעצרה על באמת.סיפור מופלא ומרגש שמתגלים בו כלצמיני דברים ובאמת עוצרים את הנשימה , מאוד אהבתי את הדמיות ,סיפור מתח שנבנה בהדרגה מיקי גיבורת הסיפור שמצטיירת כדמות חזקה בהתחלה אך לקראת הסוף היא הופכת לדמות חלשה ושברירית הכול רק כדי להציל את אחיה החולה ובעקבות כך מבטלת את עצמה ורצונותיה , הסוף נגמר במתח , מחכה להמשך הסיפור, ממליצה בחום רב ושרית תוציאי כבר את ההמשך מהר מהר

  8. נוי

    עוצרת נשימה

    ספר מושלם! הכתיבה כל כך טובה שאתה מרגיש כל רגע ותחושה שעוברת על מיקי במבלך כל הסיפור. אתה מתאכזב, שונא ואוהב יחד איתה. למרות מה שקורה בין מיקי ליונתן אתה עדיין ממשיך לקוות לשינוי טוב ביניהם ועם איך שהספכ נגמר אי אפשר להפסיק לספור את הימים לספר הבא!

  9. ענת (בעלים מאומתים)

    מיתרי ליבי

    ספר מהמם ממליצה מאוד לקרוא אותו. יהודית ציפורי כתבה ספר שבאמת מנגן על מיתרי ליבי נהנתי ממנו מאוד מאוד

  10. יפעת (בעלים מאומתים)

    עוצרת נשימה

    בזמן קריאת הספר חשתי שתי תופעות קריאה ללא יכולת להפסיק ממש עד כדי עצירת נשימה עקב המתח והתחושות של הגיבורים. מצד אחד יונתן “הסוציופט” המניפולטיבי אשר לדעתי הוא הדמות החלשה בסיפור עקב פחדיו לשחרר את העבר אשר משפיע על חייו בהווה ודרך עבר זה הוא ממשיך לחוות את חייו וגורם להרס דמותה של שותפתו לחיים אשר אם היה נותן לעצמו את האפשרות לשחרור ולחוויה “מתקנת” במערכת הנישואין מיקי היתה נמצאת במקום אחר. מצד שני מיקי אשר היא דמות איראית ושמה את חשיבות אושרם ורווחתם של האחרים לפני רווחתה שלה ובכך היא מאפשרת ליונתן לנהוג בה בצורה מבזה שכזו אם זאת הנני יכולה להבין את המלכוד בו היא נתונה ואת הדרך שבו היא בחרה לצאת ממלככוד זה. לכן המקום בו פסק הסיפור ובמשפט בו בחרה הסופרת להפסיק יש מקום לדמיון השלמת הפערים של הקורא או לחלופין נדרש ספר המשך לסיים את הסגה שכן הוא השאיר טעם של עוד.

  11. Einav (בעלים מאומתים)

    עוצרת נשימה

    מחכה להמשך ! ספר טוב ומרגש מאוד אהבתי את התפתחות הדמיות בעלילה ,סיפור מתח שנבנה בהדרגה מיקי גיבורת הסיפור שמצטיירת כדמות חזקה בהתחלה אך לקראת הסוף היא הופכת לדמות חלשה ושברירית הכול רק כדי להציל את אחיה החולה. הסוף נגמר במתח.

  12. מיטל (בעלים מאומתים)

    עוצרת נשימה

    מודה שבד”כ אני לא מתחברת לספרות ישראלית אך הספר הזה שיהנ את דעתי. כתיבה קולחת וסיפור מרתק. מקווה שההמשך לא יהיה מאכזב

  13. לילך

    עוצרת נשימה

    וואו איזה ספר!…נשארתי עם טעם של עוד!
    מחכה כבר להמשך בקוצר נשימה 🙂

  14. סיגלית

    עוצרת נשימה

    זו כבר פעם שנייה שאני קוראת את הספר ואני מתרגשת מחדש כאילו זו הפעם הרטשונה שלי ספר שבאמת עוצר נשימה מבחינת השתלשלות העלילה מאוד נשאבתי לספר ולדמיות אני במתח וכבר מתה לקרוא את ספר ההמשך ממליצה בחום רב

  15. Ayala (בעלים מאומתים)

    עוצרת נשימה

    וואו ספר מהמם וסוחף. רק חבל שעדיין לא יצא החלק השני. נהנתי מכל רגע, ממליצה לחכות שייצא השני על מנת לא להיות במתח.. מומלץ!

  16. גלית

    עוצרת נשימה

    שקראתי את הספר נשמתי נעצרה על באמת.סיפור מופלא ומרגש שמתגלים בו כלצמיני דברים ובאמת עוצרים את הנשימה , מאוד אהבתי את הדמיות ,סיפור מתח שנבנה בהדרגה מיקי גיבורת הסיפור שמצטיירת כדמות חזקה בהתחלה אך לקראת הסוף היא הופכת לדמות חלשה ושברירית הכול רק כדי להציל את אחיה החולה ובעקבות כך מבטלת את עצמה ורצונותיה , הסוף נגמר במתח , מחכה להמשך הסיפור, ממליצה בחום רב ושרית תוציאי כבר את ההמשך מהר מהר

  17. סיון

    עוצרת נשימה

    לא סיפור קליל, אבל כתוב הייטב, זורם ומושך.
    נראה שהמציאות הנוצרה עבור הגיבורה לא באמת לא מותירה לה שום ברירה מלבד להיכנע ליונתן, אבל זו התחושה שיש בספר.
    יונתן הוא דמות לא ברורה, רוב הדברים לגביו לא ידועים, גם כשאנחנו קוראים את הפרקים מנקודת המבט שלו, זה לא באמת נותן לנו חשיפה למידע מלא לגביו. קשה לחבב אותו או להבין אותו.
    הספר מסתים והקורא נשאר עם יותר מידי סימני שאלה, מן הסתם הסופרת רוצה שנקרא את סיפור ההמשך… כשאני קונה ספר אני מעדיפה לקבל סיפור שלם, כזה שיכול להיות לו המשך, כיוון שנשארתי סקרנית, כנראה אקרא את ההמשך כשיצא לאור.

  18. יאסמין

    עוצרת נשימה

    הפתיעה אותי לגמרי , מאוד אהבתי , נסחפתי ולא יכולתי לעזוב עד שסיימתי, מרגש , מעצבן וסקסי ביחד , מאוד ממליצה

  19. עינת (בעלים מאומתים)

    עוצרת נשימה

    ספר מרתק ועוצר נשימה! מיקי, דמות נשית חזקה בעלילה מעניינת ומותחת עם סוף פתוח . מחכה לספר השני שצריך לדעתי לצאת במרץ!

  20. רונית

    עוצרת נשימה

    כשמו של הספר כן הוא כל הספר הרגשתי שאני קוראת בנשימה עצורה רק לדעת מה יקרה בדף הבא ממליצה ביותר קצת שונה מהז’אנר הארוטי שרגילים לקרוא אני הרגשתי שיש בספר הזה קצת מעבר לארוטיקה ממליצה ביותר אין ספק 5 כוכבים

  21. Lital

    עוצרת נשימה

    ספר חזק וקצת קשה בעיניי. זה לא אחד מהרומנים הרגילים שאני רגילה לקרוא, למרות שגם בהם יש הרבה פעמים מתח וכאב גדול, לא הצלחתי להזדהות עם הדמויות עד הסוף. למרות זאת, הספר “עוצרת נשימה” הוא בהחלט מעולה. כתוב מצוין, כבד, הרבה קצוות פתוחים לצערי, הדבר שהכי מרגיז אותי בספרים כאלו.. גם אם כן מתוכנן המשך, צריך לתת הכוונה לקורא. התאכזבתי רק מזה אבל סך הכל, ספר באיכות מצוינת. מיקי (מיכאלה) היא דמות באמת יפה ומיוחדת לעומת יונתן שהרגיז אותי.

  22. מיטל

    עוצרת נשימה

    ספר מצוין על בחירות בחיים,על גבוקה שמשלמת מחיר כדי להגן על הקרוב אליה גם במחיר האושר שלה. יונתן דמות קשה,שונה מהגבורים שהורגלנו אליהם,מתפתחת כלפיו טינה כל הספר. מחכה לקרוא את השני. ממליצה בחום.

  23. אודליה

    עוצרת נשימה

    לא יכולתי להניח את הספר מהיד, אבל התאכזבתי בסוף.. הסיפור פתאום נקטע.
    סך הכל כתוב טוב ומעניין אך כל הזמן מחכים שיתממש וייצא לאור כבר סיפור האהבה- וזה לא קורה.. מקווה שההמשך יותר טוב

  24. לימור

    עוצרת נשימה 1

    ספר ממש טוב, סיפור חיים ממש לא פשוט עם כתיבה טובה ודמויות מעניינות נהנתי מאוד לקרוא וכבר עוברת לספר השני בסדרה.

  25. אפרת (בעלים מאומתים)

    עוצרת נשימה

    כתיבה טובה וקשה להפסיק באמצע. עם זאת איני ממליצה, מכיוון שישנה אלימות מינית לא פשוטה בכלל בעלילה, בלי יכולת לצאת ממנה. אם היה פחות פירוט בסצנות הנ”ל מאמינה שהיה אפשר להמליץ יותר כי הכתיבה הינה טובה. סוף מעצבן ביותר.
    לא ממליצה בהתחשב בכל הנל.

  26. קרן

    עוצרת נשימה

    הסיפור הוא על מערכת היחסים המסובכת של מיקי ויונתן . הדמות של יונתן מצטיירת כאדם קר נטול רגשות בעיקר בקטע של ההפלה ומיקי הדמות המסכנה… למרות שהסיפור מכעיס ומרגיז הוא מעורר רגשות ולא משאיר אותך אדיש ולכן. אמליץ עליו

  27. שושי

    עוצרת נשימה

    גם הספר עוצר נשימה, מרתק ומושך. לציין שהסיפור אינו קל אך העלילה זורמת, קולחת וכתובה היטב, הדמויות מעניינות. הסוף מפתיע ומחייב להמשיך עם הספר השני בסדרה. ממליצה.

  28. שוש (בעלים מאומתים)

    עוצרת נשימה

    כשמו, כן הוא – עוצר נשימה! כתיבה מדהימה של סיפור מלא עוצמה, עם דמויות מרשימות ומרתקות ביותר. הפכתי למעריצה של הסופרת שרית חיים. הכתיבה שלה מעולה ומוצלחת במיוחד. היא גרמה לי להזדהות עמוקה עם גבורת הסיפור, ובגללה הזלתי הרבה דמעות…מומלץ בחום!

  29. אליה (בעלים מאומתים)

    עוצרת נשימה

    אוקיי.. אז מה אומר?
    עלילה מטלטלת,סוחפת, בהחלט עוצרת נשימה
    הקריאה הייתה לי קשה מאוד למען האמת סיפור לא פשוט בכלל ומצד שני לא יכולתי להפסיק לקרוא בכלל.
    אהבתי מאוד מומלץ בחום לרכוש את הספר. הסופרת הצליחה לרתק אותי לספר! לא עוד סיפור אהבה קיטשי שחוזר על עצמו.

  30. אורית

    עוצרת נשימה

    ספר יפה מאוד, מושך כבר מתחילתו, כתיבה מעולה וזורמת הסופרת, נהנתי מכל רגע של קריאה. מומלץ מאוד.

  31. לין

    עוצרת נשימה

    ספר טוב איכותי מרגש סוחף. לאכול אותו בלי מלח

  32. רונית

    עוצרת נשימה

    ספר מקסים של שרית חיים , כתוב בצורה יפה , אוהבת במיוחד שכתוב פעם בנקודת מבט של מיקי ופעם של יונתן , רומן מרגש ומהנה מאוד .
    מומלץ בחום!

  33. יהב

    עוצרת נשימה

    ספר מותח ומרגש. נהניתי מכל רגע. התחברתי לדמויות ולעלילה. מומלץ בחום.

  34. בתיה

    עוצרת נשימה

    החלק הראשון בדואט מטורף!! מיקי אולי נראית לכם חלשה ללא עמוד שדרה, אך לאור כל מה שעברה, היא הכי חזקה שיש. מומלץ מאוד מאוד. אל תוותרו גם אם נראה לכם שזה בלתי נסבל

  35. שני (בעלים מאומתים)

    עוצרת נשימה

    ספר מותח שכתוב בצורה מעניינת. דמויות מרתקות… תיאורים לא פשוטים שגורמים לחוסר שקט אבל קשה להפסיק. אהבתי

  36. מאג

    עוצרת נשימה

    ואוווווו איזה ספר מדהים. אחד ההכי יפים שקראתי. לא יצא לי מהראש המון זמן ובכל…. יש לדאוג מראש שיש איתכם את החלק השני כי הסוף נגמר במתח נוראי (עוצר נשימה)); הנאה צרופה.

  37. נורית (בעלים מאומתים)

    עוצרת נשימה

    ספר טוב למרות שיש בו קטעים קשים. הדמות של יונתן מעוררת כעס. מיקי היא בחורה שמעוררת אמפתיה והקשר בינה לבין יונתן לא ברור

  38. שני (בעלים מאומתים)

    עוצרת נשימה

    ספר חזק מאוד. הדמויות הראשיות מיקי ויונתן מעניינות כל אחת בדרכה. יונתן נותן יחס מאוד קשה למיקי קצת קשה אפילו לקרוא. שווה להמשיך לספר הבא…

  39. סוזנה (בעלים מאומתים)

    עוצרת נשימה 1: עוצרת נשימה

    ספר מותח , אבל ציפיתי ליותר . לא בטוחה שאמשיך לחלק השני .
    פחות התחברתי לכתיבה של הסופרת .
    אסכם בנחמד ולא יותר מזה