0
0 הצבעות
10

בינתיים לתמיד

ענבל כהן זיליאני

 46.00

תקציר

סיפור על אהבה בטעם איטלקי סוחף ומרגש, על הסתכלות בכוכבים והכמיהה לאושר.

בגיל 34 הגשימה אן מוריני את כל היעדים אותם הגדירה לעצמה בדיוק רב; משרה בכירה במשרד רואי חשבון יוקרתי, קומץ חברים טובים וחיים שאין בהם משום הפרת הסדר. חייה היו תמיד מסודרים היטב בתבניות ברורות ומתוכננות מראש. מאז ומעולם היא עשתה כל מה שציפו ממנה, כל מה שהתבקש. מה שנותר לה הוא רק למלא את תבנית הנישואין, המשפחה והילדים.

בגידה מנפצת את תמונת הזוגיות המושלמת שאן יצרה והחזיקה בה. היא אורזת את חפציה, עוזבת הכל מאחור ונוסעת למילאנו, העיר האהובה עליה, אך גם שם רדופת פחדים וזכרונות העבר אן עדיין מרגישה בודדה.

תומס אמורטי, השכן החדש של אן, הוא כל מה שהיא לא רוצה בגבר. פרחח חסר אחריות, הוא חי את החיים שאן מעולם לא חוותה. יין טוב, אוכל משובח וחופש הם כל מה שהוא צריך. אלא שאז מופיעה אן בפתח ביתו והחיים מקבלים תפנית לא צפויה ולאו דווקא רצויה.

אבל החיים הם לא רשימת הישגים מסודרת, והמפגש בין השניים מחייב את אן להסתכל על אמיתות חייה. מי היא, מה מעכב אותה ומה היא באמת רוצה.

המסע של אן לעבר עצמה, לעבר האהבה, מפגיש אותנו הקוראים עם אמיתות חיינו, עד כמה אנחנו מוכנים להשתנות כדי לקבל את מה שאנחנו באמת צריכים.

ענבל כהן זיליאני כותבת ברגישות ובכנות על הדרך שעלינו לעבור כדי למצוא אהבה, לעצמנו.

קוראים כותבים (10)

  1. רונית

    בינתיים לתמיד

    היו לי הרבה ציפיות מהספר לצערי מאוד התאכזבתי הדמויות מאוד בנליות שטחות בקושי יש התפתחות בעלילה ורק לקראת הסוף ישנו שינוי מאוד קטן אין שום דרמה במילה אחת היה לי מאוד משעמם .

  2. Nehama

    בינתיים לתמיד

    ספר נעים וזורם. קצת צפוי מידי , אבל בכל זאת מהנה בזכות הכתיבה הקולחת של הסופרת שמאוד אוהבת לשלב את איטליה והגבר האיטלקי בספריה.

  3. סיגלית

    בינתיים לתמיד

    ספר חביב ביותר לא נשאבתי אליו המתח היה חסר לי כמו תמיד בחור מתאהב בבחורה וישנם קשיים לא היה אלמנט ששובה את הקורא וגורם לו להיות מסוקרן,

  4. הלנה

    בינתיים לתמיד

    ספר נחמד, פרווה. חסר עוד משהו להשלמה של הסיפור. לא מספיק איטלקי לא מספיק עומק. ספר להעביר את הזמן בכיף.

  5. נופר

    בינתיים לתמיד

    סיפור אהבה רומנטי עם ניחוח איטלקי. סיפור חמוד, קליל, מומלץ למי שאוהב את הז’אנר.ספר שבהחלט מתאים לחופשה, כמה שעות של הנאה, ממליצה!

  6. שגית (בעלים מאומתים)

    בינתיים לתמיד

    ספר נחמד מאוד, היה לי קצת קשה להתחבר לדמות הנשית, טיפונת מעצבנת אבל בסופו של דבר הספר אחלה

  7. לימור (בעלים מאומתים)

    בינתיים לתמיד

    סיפור אהבה עם ניחוח איטלקי, כזה שמלווה את הספר מתחילתו ועד סופו, אן ותומס שניהם פגועים מעברם ומחפשים את הביחד שלהם.

  8. מילה (בעלים מאומתים)

    בינתיים ולתמיד

    אן ותומס לכאורה שני אנשים שונים שרק במקרה שכנים
    אך הוא סוחף אותה לסיפור אהבה מיוחד
    וסקסי
    כמובן שלא חסר שם מהמורות
    ספר נעים קריא רשום וארוך מעולה
    ממליצה לקרוא בכיף
    אני סיימתי בערב אחד

  9. עינת

    בנתיים לתמיד

    סיפור אהבה בין שכנים שמשונאים הופכים לאוהבים. סיימתי את הספר למרות שלא ממש אהבתי אותו. דמויות רדודות, כתיבה דלה ועלילה צפויה.

  10. בתיה

    בינתיים ולתמיד

    הפסקתי באמצע. ניסיתי להתחבר אבל כל התיאורים על השטיח האיטלקי, השולחן… לא הבנתי וסתם פרטים מיותרים ומתישים.הסופרת צריכה להבין שלא כולם מתמצאים במותגים הללו. והאמת, לא את כולם זה מעניין מאיפה הגיע השולחן או השידה