0
0 הצבעות
3

לא ישובו לעולם

טים ויבר

 39.00  29.00

תקציר

סוד אשר ישנה חיים לעד

זה היה אמור להיות ערב משפחתי נעים, אבל כשאמילי קיין מגיעה לבית אחותה קארי, היא מגלה שדלת הכניסה לא נעולה ואין איש בבית. ארוחת הערב על הגז והטלוויזיה דולקת. קארי, בעלה ושתי בנותיהן נעלמו.

לנוכח העובדה שהמשטרה אינה מצליחה לפתור את התעלומה, מבקשת אמילי מחוקר הנעדרים דיוויד רייקר למצוא אותם. אט אט מתברר שמישהו לא רוצה שימצאו את המשפחה.

קוראים כותבים (3)

  1. איילת

    לא ישובו לעולם

    ספר מתח חביב למדי וקריא מאד.
    עם זאת העלילה לא ממש משכנעת, כל הדברים המתגלים תוך כדי קריאה לא ממש גרמו לי להפתעה.

  2. שוש (בעלים מאומתים)

    לא ישובו לעולם

    ספר מתח מרתק ביותר. הרבה פיתולים בעלילה, והפתעות על כל צעד ושעל. הקריאה זורמת והמתח עולה מדף לדף. שוב ושוב משתנה העלילה ואי אפשר לנחש מה יקרה בעמוד הבא. הרבה גופות, לצערי. מזל שזה רק ספר…תתכוננו, הסיום מפתיע.

  3. yaelhar

    לא ישובו לעולם

    חוקר פרטי שמתמחה באיתור נעדרים, שהיה עיתונאי במקור. יש טרגדיה בעברו (היות והספר הזה הוא השלישי בסידרה אני בטוחה שאלה שקראו את השניים הקודמים יודעים יותר ממני על עברו העצוב של החוקר) הוא מסוכסך עם השוטרים הסדירים (ברור!) יש לו חושים שמצליחים לגשר על בורות עמוקים ובזכותם הוא מצליח להבין דברים שאין ביניהם שום קשר לוגי המאפשר להבין אותם. מה עוד? הוא רחום אבל לא פראייר. הוא יכול להרוג רוצח חמוש כאשר הוא כפות והמום ממכות. באמת! לא מאמינים לי? זה כתוב בספר…

    זה היה מארק טוויין שאמר “כל הדתות משמיצות את השטן… אבל לעולם איננו שומעים את הצד שלו”. יש כמה סופרים שלקחו על עצמם להסביר את הצד של השטן. ממרחק בטוח, כמובן. השטן שלהם תמיד יפול בסוף. השטן של וויבר לא הצליח לשכנע אותי, למרות שהוא ניסה בכל כוח להפוך אותו למסוכן ומפחיד. לפעמים כשאתה מנסה יותר מדי אתה מגיע למקום בו במקום לשכנע אתה הופך מגוחך