0
0 הצבעות
10

התמסרות 2: לוותר

מאיה בנקס

 35.00

תקציר

שתי נפשות בודדות, פגועות, מצולקות, קיילי וג’נסן. אולי יחד יצליחו להחלים?

קיילי רואה איך ג’נסן מביט בה, רואה את ההבטחה האפלה בעיניו, את החספוס הגאה של גבר שולט. אך שליטה היא הדבר שמפחיד אותה יותר מכל. בילדותה הייתה קורבן לאלימות ולהתעללות מצד אביה, ובמוחה, ההתעללות טרייה כאילו הייתה רק אתמול. לעולם לא תוכל לוותר לגמרי על השליטה ולהתמסר לגבר, במיוחד לא לגבר חזק כמו ג’נסן. או שאולי דווקא כן?

ג’נסן רואה את הצללים בעיניה של קיילי ומרגיש את כאבה. היא עוקצנית כמו קקטוס, אך רכה מבפנים. והוא רוצה אותה כל כך, עד שהוא בקושי מסוגל לנשום כשהוא לידה.

הוא יודע שיצטרך לפעול בזהירות רבה, אחרת יאבד כל סיכוי להיות איתה. הוא רוצה רק הזדמנות להראות לה ששליטה אינה בהכרח כאב, קשירות או הטלת משמעת. להראות לה שבכניעה רגשית יש עוצמה רבה יותר מאשר בכניעה גופנית. להראות לה שההתמסרות הזו תמלא את החלל המייסר בלבה, חלל ששום דבר אחר אינו יכול למלא.

“לוותר” הוא הספר השני בטרילוגיה “התמסרות”. קדם לו הספר “לשחרר”.

קוראים כותבים (10)

  1. נופר

    התמסרות 2: לוותר

    ספר שכמו נכתב לפי צ’ק ליסט (אישה מצולקת נפשית-יש!, גבר עם עבר אפל-יש! גבר שמבקום לטפל בעצמו מעדיף להחפיץ ולשלוט נפשית בנשים- דאבל צ’ק).
    כשם הספר כך הביקורת-פשוט לוותר.

  2. אסנת

    לוותר

    קניתי את כל הטרילוגיה וזאת היתה טעות. קראתי את הטרילוגיה שלה התמסרות וזכרתי שנהנתי אך הפעם ממש התאכזבתי . הספר הראשון לשחרר עוד איכשיהו היה סביר, אבל זה ממש גרוע , הכתיבה המונוטונית דמויות שטחיות סיפור לא מעניין ותאורי סקס גרועים במיוחד. בקיצור לוותר על כל השלושה.

  3. לימור

    לוותר

    ממש אבל ממש לוותר, אין בספר שום דבר מושך לא העלילה לא הכתיבה ולא הדמויות, לא רק על הספר אלא על כל הטרילוגיה.

  4. גלית

    לוותר

    טרילוגייה נוספת של הסופרת מאיה בנקס כל ספר על זוג אחר שקשורים האחד עם השני למרות שבספר מתוארת שליטה ולמרות שיש כאלה שלא אהבו אני כן אהבתי קראתי כל ספר ביום וכמובן שקראתי את שלושתם וממליצה.

  5. רונית

    לוותר

    כשמו של הספר ככה גם תגובתי בנואש לוותר לא לקרוא מיותר לחלוטין כל כך מאוכבת לקרוא ביקורות של המלצה ולבסוף להתאכזב מאוד טוב שהפסקתי כבר בהתחלה

  6. ריקי (בעלים מאומתים)

    לוותר

    ספר גרוע. יש תחושה שהסופרת עושה העתק הדבק בין עמודים או אפילו מספריה הקודמים. יש גרעין קטנטן של עלילה שהיא כלל לא טורחת לפתח… הספר כולו הוא בליל של חפירות. בנוסף, האובססיה שלה סביב נושאים של שליטה היא קצת הזויה (אפילו כשמדובר בפנטזיה). אנשים לא מסתובבים בעולם ומדברים על העדפותיהם המיניות בכזאת קלילות.

  7. Nehama

    לוותר

    יש משהו זול ומזלזל באופן הכתיבה של מאיה בנקס. הכתיבה שלה שבלונית חוזרת על עצמה, חסרת רגש וממש לא מרגשת. אז כמו שנכתב לפנים ולפניי… לוותר!!!

  8. רונית

    לוותר

    שוב גם פה אותו הסיפור אין ממש שום חידוש בין הספר הזה לספרים הקודמים שלה אומנם יותר טוב מהספר הראשון של הסידרה הזאת אך עדיין לא מספיק טוב.
    בהחלט היה אפשר לוותר

  9. לירז

    לוותר

    ספר שני בטרילוגיה שהיא כמו הטרילוגיה הקודמת הסתערות… אין עליחה מפתיעה אבל הספר קליל וזורם ומי שאוהבת את הסגנון תהנה

  10. מורן (בעלים מאומתים)

    התמסרות 2: לוותר

    ספר קיטשי בהגזמה… לוותר…הראשון יותר מוצלח, ברור שלא ממשיכה לשלישי!