0
0 הצבעות
3

כותבת הנאומים

מגי אוצרי

 42.00

תקציר

ליאת קנולר באה מבית רמת־שרוני אשכנזי, בורגני ולוחץ, ומאז מאכזבת בהתמדה את הוריה, למשל בכך שבגיל ארבעים היא עדיין רווקה בלי ילדים, או בבחירה שלה לא להצטרף לפירמת עריכת הדין של המשפחה, אלא לדשדש בשולי עולם העיתונות תמורת שכר רעב באתר אינטרנט זניח.

לילה אחד מגיעה שיחת טלפון לא צפויה ובה גילוי מטלטל בדבר דוקטור לאנה ביטון, “כותבת הנאומים”, הפוליטיקאית־הכוכבת שכולם אוהבים לשנוא ושונאים לאהוב, אחת הנשים המשפיעות ומעוררות המחלוקת ביותר במדינה.

קוראים כותבים (3)

  1. לימור

    כותבת הנאומים

    זה הספר השני שאני קוראת של אותה סופרת, ואת שניהם נהנתי מאוד לקרוא, כתיבה ועלילה טובות מאוד, מומלץ בחום.

  2. שולי

    כותבת הנאומים

    הספר “כותבת הנאומים” מדבר על עדות ומעמדות, על האמת מאחורי עולם הפוליטיקה הצבוע והמתקתק ועל הנושא הטעון הזה שנקרא: “יחסים בין אמהות לבנותיהן”.

    בצורה אינטליגנטית וסוחפת ובכתיבה יפה ורהוטה חושפת הסופרת מגי אוצרי את כל הסודות והתככים שקורים מאחורי הקלעים של העולם הפוליטי, נהנתי מאד מהעלילה, אהבתי את דמותה של ליאת ואפילו נשבתי בקסמה של לאנה, ספר מתח/מסתורין שמומלץ בחום לקריאה.

  3. ליאורה

    כותבת הנאומים

    הספר הזה במובן מסוים הוא ספר של קצוות. הסופרת כותבת יפה מאוד, עברית טובה ורהוטה וגם יודעת לכתוב על תחושות ורגשות של הגיבורים. ההתחלה של הספר יוצאת מן הכלל. מדובר בניתוח של כריזמה נשית לעומת כריזמה גברית ובתוך זה שתול נאום משלהב המונים, מתוחכם ויוצר אמון בקרב שכבות אוכלוסייה רחבות.