0
0 הצבעות
0

פגומות

מרטינה קול

 35.00

תקציר

מותחן חדש של מלכת ספרי הפשע הבריטית
רוצח סדרתי אכזר במיוחד בוחר בקורבנות חסרות ישע: תלמידות בית ספר בשנות העשרה לחייהן. בזו אחר זו נעלמות הנערות, וגופותיהן המרוטשות, שעברו התעללות קשה, צצות כעבור זמן קצר בעיירה האנגלית הפסטורלית גרנטלי.

החטיפות מטילות אימה על העיירה, וההורים המבועתים תובעים מהמשטרה ללכוד את הרוצח מיד.

קוראים כותבים

  1. לימור

    פגומות

    וואו איזה ספר מתח מעולה, כתב מהתקציר התחברתי, כתיבה ועלילה מעולים, פשוט ספר חובה. מומלץ מאוד.

  2. רלה

    פגומות

    בקצב מסחרר ובסגנון ייחודי וקשוח, שהקנה לה את תהילתה, מגוללת מרטינה קול עלילה מרתקת עתירת תפניות והפתעות, שסופה מותיר את הקורא פעור פה. פגומות נוגע בחרדות ההוריות העמוקות ביותר באופן שלא יותיר שום קורא אדיש, ועושה זאת ללא התייפייפות או העמדות פנים.

  3. גדעון

    פגומות

    אני לא יודע אם פגומות נכנס לרשימת ספרי המתח הטובים ביותר שקראתי, יש בו משהו קצת נוסחתי וקצת הוליוודי ולפעמים באמת שהרגשתי ש”הייתי כבר בסרט הזה”

  4. גדעון

    פגומות

    המשך: אבל פגומות הוא לא ספר רע, הוא כתוב ביעילות תמציתית ורואים שמי שכתב אותו שולט שליטה מלאה באיך להחזיק את קהל קוראיך ואיך להשאיר אותם אתך דף אחרי דף. ספר מעולה לטיסה

  5. עינת

    פגומות

    ספר מתח טוב שמשאיר את הקורא על הקצה כל הספר חקראת הסוף המפתיע. אהבתי את הכתיבה , הדמויות ואת העלילה. ממליצה בחום!

  6. לימור

    פגומות

    ספר מתח מעולה כתוב בצורה טובה ומושכת. הספר הצליח למשוך אותי עד לסופו המפתיע. נהנתי מאוד לקרוא וממליצה לכל חובבי ז’אנר

  7. yaelhar

    פגומות

    מרטינה קול היא סופרת מותחנים אנגליה, שפירסמה, לפי הכריכה האחורית, 22 ספרים עד כה, ועוד ידה נטוייה. היא זכתה לתואר “מלכת המותחנים האנגלית” – אל תתרשמו יותר מדי מהתואר – הוא מחולק בנדיבות רבה על ידי הוצאות הספרים ולדעתי יש אינפלצייה במספר המלכים והמלכות שכותבים ספרי מתח.

    הסיפור מעניין למדי, למרות שקול נסמכה על תיאורי זוועות מקפיאי-דם ולא על מתח הנובע ממצבים. היא לא מוצלחת במיוחד – בלשון המעטה – בבניית דמויות ומניעים ומספרת מספר סיפורים שאינם קשורים, במקביל. מבחינת אמינות – עזבו. קשה למצוא אפילו פיסה כזו.
    אם הספר מייצג את המיטב בעבודתה – או אפילו מדגם מייצג שלה – מבחינתי הם יכולים לוותר על תרגום שאר 21 הספרים שלה. אני מעדיפה סופר/ת שמצליח לגרום לי להימתח בזכות סיפור מרתק ואמין, בכתיבה טובה וללא גימיקים ועלילות משנ מיותרותה.
    https://simania.co.il/showReview.php?reviewId=110423