0
0 הצבעות
0

נעולה

ורד זינגר

 42.00

תקציר

איה הרץ היא אמנית גרושה ומובטלת בת ארבעים, אם ליותםבן העשר, המפגין סימנים מתרבים של תסמונת אספרגר. איה,דור שני לניצולי שואה, נולדה ללא כף רגלה הימנית, וחונכהמינקות להסתיר את הגדם הזעיר תחת מעטה של שתי נעליים,חיצונית ופנימית.

בשלהי שנת 2006 מרימה איה מהמדרכה, בהיסח הדעת, עלוןפרסומת של טל חלמיש, מאמנת אישית. איה – אשר נישאהאמנם לגבר, אך ניהלה מערכות יחסים גם עם נשים – נמשכתכבחבלי קסם אל חדר הפגישות של טל. מערכת היחסים ביןהשתיים הופכת במהרה לתרכובת נפיצה של חבלות, פצעיםושריטות.

נעולה הוא רומן מקורי, מסחרר וטורד מנוחה. בלשונההייחודית טווה ורד זינגר עולם העשוי קורים של הסתרה,אובססיה, אימה ובושה, מלאכת שתי וערב המופרעת שוב ושובעל ידי קולות נגדיים – חיבור עמוק לטבע ולאמנות, אהבההורית בלתי מתפשרת והרבה הומור. בספר הביכורים שלה,השופע אירוטיקה לסבית נועזת, מקרבת ורד זינגר את הקוראאל פתחם של סודות חתומים, בלתי מאווררים, ומציבה מראָהבמקום שנהוג להציב בו קיר.

רוח צד היא סדרה חדשה לפרוזה עברית,המיועדת לספרים שחורגים מהנתיבים המוכריםשל הספרות העברית העכשווית. בסדרה רואים אורספרים של סופרות וסופרים שנחשפים לראשונהככאלה, יחד עם סופרים וסופרות שפרסומיםקודמים כבר יצרו להם קהל קוראים נאמן.הסדרה היא פרי שיתוף פעולה בין “מכון הקשריםלחקר הספרות והתרבות היהודית והישראלית”באוניברסיטת בן־גוריון בנגב, לבין הוצאת הספריםכנרת, זמורה, דביר. עורכי הסדרה: יגאל שוורץ,דקל שי שחורי ומוריה דיין קודיש.

ורד זינגרילידת 1969 , מתפרנסת מעריכתספרים, אם לבת.

סיפורים קצריםשכתבה פורסמו בין השאר במוסףתרבות וספרות של עיתון הארץ, בכתבהעת מאזניים, בכתב העת עתון 77ובמעבורת – פרויקט הסיפור הקצר.נעולה הוא רומן ביכוריה.

קוראים כותבים

אין עדיין חוות דעת.