0
0 הצבעות
4

קרוב לבית

קארה האנטר

 42.00

תקציר

ספר מתח משטרתי מעולה; כשדייזי בת השמונה נעלמת מביתה באוקספורד, הבלש אדם פאולי זוכר היטב שבתשע מתוך עשר פעמים התוקף הוא אדם מהמעגל הקרוב. משפחתה של דייזי בהחלט משונה: אמה אובססיבית להופעתה החיצונית, ואביה קר ומתגונן במהלך החקירה. גם אחיה הצעיר של דייזי, המרוחק והלא מתקשר, מעלה תהיות. אבל נדמה שהילדה נעלמה מעל פני האדמה, ופאולי חייב לפעול, ומהר.

קוראים כותבים (4)

  1. yaelhar

    קרוב לבית

    ילדים שמתעללים בהם מינית כבר הפכו קלישאה בתרבות שלנו. הורים מתעללים ו/או מזניחים זה משהו שאנחנו אוהבים לשנוא. זוגות עם מערכת יחסים מעוותת שמבוססת על קנאה ואובססייה ושקרים ובגידות – זה משהו שאנחנו אפילו לא מרימים עליו גבה. כל אלה הם דברים שקורא בעבר היה מזדעזע לקרוא ואנחנו? קטן עלינו.

    מבחינת העלילה הבנתי את הסוף די מוקדם ואינני שייכת לאשפים האלה שקוראים עמוד וחצי בספר מתח, עוד לפני שנרצח הנרצח, וכבר מצביעים בביטחון על הפושע… העלילה פה נפתרת בזכות פערי-אמינות רציניים. גם זה לא נורא בספר מתח אם הוא מצליח לשכנע אותך (“לבד בתיאטרון המוות” הוא הדוגמה הכי טובה לזה) אבל בספר הזה קשה לקנות את ההגזמה שבעיצוב דמויות המבוגרים, ואם כבר מדברים – גם תיאורי ההתנהגות של הילדים רחוקים מאד מלהיות דומים להתנהגות של ילדים שאנחנו מכירים במציאות.
    הצד הטוב בספר הזה הוא שהוא כנראה רחוק מלתאר פשע אמיתי שיכול לקרות. זה גם הצד הרע שלו.
    https://simania.co.il/showReview.php?reviewId=113678

  2. שוש

    קרובלבית

    ספר מתח מעולה, כתוב היטב ונקרא בנשימה עצורה. העלילה מתפתלת עוד ועוד, עד לסוף המפתיע, שמשאיר את הראש שלך במערבולת של מחשבות. מחשבות על כליאה של אנשים על פשע שלא בצעו, גם אם אינם חפים מפשעים אחרים. מחשבות על ילדה, שכילדה, היא מסוגלת למעשה מסויים – למה תהיה מסוגלת בבגרותה? סוף עצוב, ללא תחושת סיפוק. מומלץ ביותר!

  3. לימור

    קרוב לבית

    המתח קיים וכתוב טוב. בניגוד לאמור דווקא ההתנהגות של הדמויות אמינה למציאות אך כמובן שהסוף די ברור כבר מאמצע הספר.

  4. איילת (בעלים מאומתים)

    קרוב לבית

    ספר מתח קריא וקל מאד.
    התעלומה מתחילה ממש מההתחלה, הספר מותח ומהנה מאד.
    בדיוק מה שמצפים מספר מהסוג הזה.
    מומלץ