0
0 הצבעות
3

ספרי לי הכל

קמבריה ברוקמן

 49.00  29.00

תקציר

רצח באוניברסיטה יוקרתית בניו אינגלנד קורע לגזרים קבוצת חברים – אחת מהם משחקת משחק מסוכן.
מיילין מגיעה לאוניברסיטת הותורן, נחושה בדעתה למלא את ההוראה שאביה לוחש באוזנה רגע לפני שהם נפרדים. הציות לאביה, היא משוכנעת, יקל עליה את החיים באוניברסיטה היוקרתית. היא מצטרפת לחבורה מגובשת של סטודנטים שתישאר יחד כל ארבע שנות הלימודים. אבל מיילין, המסתירה את הצללים שבעברה, שונה משאר בני החבורה. היא מתנהגת כאילו היא מתעניינת בדברים שמעניינים את סובביה כמו דייטינג ומסיבות, אבל למעשה משתמשת בתובנותיה החדות כדי לאתר את הנקודות הפגיעוֹת ביותר שלהם.

כשמגיע “יום הבוגרים”, מעט לפני סיום הלימודים, סודותיה של מיילין – והסודות של חבריה – נחשפים. בזמן שהיא מנסה בכל כוחה לשמר את התדמית שעמלה עליה כל כך, הטעויות שלה מחוללות שרשרת אירועים שתוצאותיה הרות אסון. כאשר יחסים שבריריים מתערערים ובריתות מופרות ונרקמות מחדש, מיילין נאלצת להחליט מה תעשה כדי למנוע מהאמת לצאת לאור.
ספרי לי הכול הוא רומן מהפנט על חברוּת, שברון לב ובגידה, המקלף שכבה ועוד שכבה מעל גיבורתו הפתיינית.
קמבריה ברוקמן, שזה ספרה הראשון, גדלה בלונדון ובסקוטלנד. למדה ספרות באוניברסיטת “בייטס” במדינת מיין, ארצות הברית. בעלת חברה לצילומי חתונות ופורטרטים. מתגוררת בבוסטון עם בן זוגה ובנם.

“האימה והחרדה גוברות עם הקריאה… עד למפנה המדהים שבסוף. לחובבי דונה טארט”.
פבלישרס ויקלי
“הרומן הראשון של ברוקמן ימצא חן בעיני כל מי שאהב את ‘נעלמת'”.
בוקליסט

קוראים כותבים (3)

  1. מירב (בעלים מאומתים)

    ספרי לי הכל

    הספר מותח , קליל ופשוט כיף לקריאה . הסיפור משלב את העבר וההווה ולאט לאט מתגלה האמת עד הסוף המפתיע. לא יכולתי להניח אותו מהיד . מומלץ

  2. מירב (בעלים מאומתים)

    ספרי לי הכל

    הספר מותח , קליל ופשוט כיף לקריאה . הסיפור משלב את העבר וההווה ולאט לאט מתגלה האמת עד הסוף המפתיע. לא יכולתי להניח אותו מהיד . מומלץ

  3. שוש (בעלים מאומתים)

    ספרי לי הכל

    ספר מדהים, סוחף וקשה לעיכול, בעיקר הסוף המפתיע. במהלך כל הספר יש התלבטות אם מדובר בסוציופטית או לא, ובסופו מתגלה התשובה המפתיעה. קשה לעיכול, כבר כתבתי?