5
3 הצבעות
6

הפעם האחרונה ששיקרתי

ריילי סאגר

 35.00  29.00

תקציר

שתי אמיתות ושקר.
זה היה המשחק ששיחקנו כל הזמן בבקתה שלנו במחנה נייטינגייל, לפני שוויוויאן, אליסון ונטלי נעלמו. הייתי הצעירה שבחבורה ואולי בגלל זה לא נקראתי להצטרף אליהן כשהן יצאו באחד הלילות מהבקתה ולא שבו מעולם. עכשיו אני מציירת אותן כל הזמן. הן תמיד שם, מתחבאות מתחת לשכבות הצבע, לא עוזבות. כשפרנצ’סקה האריס־וייט מזמינה אותי להצטרף לפתיחה המחודשת של המחנה כמורה לציור, חמש־עשרה שנים לאחר שהוא נסגר, אני חושבת שזו ההזדמנות שלי למצוא תשובות, לשים את העבר מאחוריי, להחלים.
אך במהרה אני מגלה שהמחנה לא השתנה הרבה בשנים שחלפו. הוא עדיין אפוף סודות, מסתורי ואפל. יהיה עליי לעקוב אחר שביל פירורי הלחם אם ברצוני למצוא את האשם ולשחרר את רגשות האשמה הרודפים אותי ללא רחם. אך אז שלוש בנות נוספות נעלמות, וכל הרמזים מצביעים… אליי?!

הפעם האחרונה ששיקרתי מאת סופר רבי המכר ריילי סאגר הוא מותחן מרתק שלא תוכלו להניח מהיד לרגע עד לדף האחרון, ואם אתם חושבים שפענחתם את העלילה… תחשבו שוב.
סאגר הוא עיתונאי עטור פרסים, עורך ומעצב גרפי, שספרי המתח שכתב זכו להצלחה בין־לאומית ותורגמו ליותר מעשרים וארבע שפות.

“מותחן ברמה אחרת. הכתיבה מדויקת, הקצב נפלא והמתח לא יורד לרגע. הספר הזה של ריילי סאגר יחזיק אתכם מרותקים ומצומררים עד העצם במשך סוף שבוע שלם.”
ג’ניפר הילייר, מחברת רב המכר ‘צנצנת הלבבות’.

“בסיפור הזה יש הרבה טוויסטים בעלילה והקוראים יהיו המומים כשיגלו את האמת בסוף.”
‘חדשות פרקרסבורג’

“אף ביקורת לא תעשה עם הספר הזה צדק. הסופר עשה עבודה מדהימה כשיצר עלילה שמותירה את הקוראים ללא נשימה. אם אינכם אוהדים מושבעים שלו עדיין, תקראו את הספר הזה ותהפכו מיידית לאוהדים שלו לתמיד.”
מגזין ‘סספנס’

קוראים כותבים (6)

  1. Yair (בעלים מאומתים)

    הפעם האחרונה ששיקרתי

    ספר טוב

  2. דליה (בעלים מאומתים)

    הפעם האחרונה ששיקרתי

    ספר מיוחד, מרתק ומצמרר! בדיוק מה שכתבו עליו בתקציר. מאד אהבתי.

  3. שוש (בעלים מאומתים)

    הפעם האחרונה ששיקרתי

    ווואוו! באמת, מצמרר. סיפור סוחף ומרתק, מלא בתפניות ובהפתעות. מותחן קצבי ומדהים. סופר באמת מוכשר ויודע היטב את מלאכת הכתיבה. ממליצה בחום.

  4. כוכבי ישראל (בעלים מאומתים)

    פשוט ספר נהדר

  5. mayklein8@gmail.com (בעלים מאומתים)

    מדהים, כתוב טוב, מותח עם תפניות לא צפויות, אהבתי

  6. מירב הילה איתן (בעלים מאומתים)

    ספר מעולה, מותח עד סופו . אי אפשר להניח מהיד