0
0 הצבעות
0

12 נשים

עדי זליכוב רלוי

 37.00

תקציר

סיפורן של 12 נשים יהודיות שעשו היסטוריה. הן מגיעות מתקופות שונות, מארצות שונות ומתרבויות שונות. כל אחת מהן עשתה זאת בדרכה שלה, אך כולן, בתבונה ובאומץ, סללו דרך עבור כולנו.

על חלקן כבר שמעתם, חלק מהן תפגשו כאן לראשונה, אבל כולן קובצו כאן יחדיו משום שחתרו נגד הזרם, נגד מוסכמות תקופתן, כאשר בידיהן רק קולמוס או מזמרה, מיקרוסקופ או גלימת בית משפט, וגם קורטוב של חוצפה בריאה. כל אחת מהן מביאה קול חשוב מן העבר עבור כל אחד ואחת מאיתנו, ובמיוחד עבור מי שניצבים על סף גיל הנעורים.

שפתה הקולחת של עדי זליכוב רלוי מעוררת לחיים דמויות מיתולוגיות ובלתי־נשכחות מההיסטוריה היהודית. כמו במירוץ שליחות, הן כותבות זו לזו מכתבים אישיים ששופכים אור על מי שהיו ועל מה שעשו, וכבמטה קסם נהפכות מדמויות קפואות בספרי ההיסטוריה לנשים חיות ונושמות המתמודדות עם דילמות, אהבות, אתגרים וקשיים. תוך כדי כך הן כמו מושיטות יד מן העבר הרחוק והקרוב ומחזקות בסיפוריהן את הנערות והנערים בני זמננו.

עדי זליכוב רלוי היא סופרת ילדים אהובה. בין ספריה הקודמים: “מעשייה לנר ראשון”, “חור בספינה”, “ילדג”, “לימונדה” וספר המבוגרים “מרחב מוגן”. זהו ספרה הראשון לנוער.

איוריה העכשוויים והמרהיבים של יהלי זיו הופכים את תריסר הנשים לא רק למקור השראה, אלא גם לידידות קרובות.

בטח גם לכם יש חלומות ורעיונות גדולים. הרבה פעמים תשמעו מבוגרים שיגידו שזה לא מציאותי, שזה לא מעשי, שזה רעיון מצחיק. תנו להם לקרוא את הספר הזה.

מתברר שהכול אפשרי.

קוראים כותבים

אין עדיין חוות דעת.