0
0 הצבעות
0

המצאות הטבע

יעל הלפמן כהן

 40.00

תקציר

יציאה לטבע בלי לדעת, עם סימני שאלה במקום סימני קריאה, תאפשר לכם לגלות את מה שאפילו לא ידעתם לשאול.

בעשורים האחרונים החלו מדענים ומהנדסים להסתכל על הטבע בעיניים חדשות: כמאגר של פתרונות והמצאות. קירות המתנקים מעצמם כמו עלה הלוטוס, חדרי ניתוח נקיים מבקטריות כמו עור הכריש, מרכז קניות המצונן ללא מזגן כמו קיני הטרמיטים – כל אלו אינן טכנולוגיות עתידיות. הן כבר פותחו בהשראת הטבע!

הלמידה מהטבע הפכה עם השנים לשיטתית, והיא מזוהה כיום עם תחום הביומימקרי שנמצא בצמיחה עולמית. ביומימיקרי עוסק בחקר ובחיקוי של פתרונות הטבע. באמצעות מתודולוגיה סדורה הוא מחבר בין אתגרים תכנוניים לפתרונות הטבע, מתוך תפיסת תכנון המובילה לעיצוב הוליסטי, חדשני ומקיים.

הספר המצאות הטבע נולד מתוך רצון לחלוק את הידע והתשוקה של הכותבת, יעל הלפמן כהן, לטבע ולנפלאותיו. בשפה נגישה ובגובה העיניים הוא משרטט את הדרך למאגר ההמצאות של הטבע ומשלב ידע מקצועי ותובנות מזווית ראייה של חדשנות וחשיבה סביבתית. תמצאו בו את מיטב הכלים והשיטות העכשוויים לצד מחקרים מרתקים, תיאורי מקרה ודוגמאות רבות ומגוונות, איורים מרהיבים וקישורי QR לסרטונים מעוררי השתאות.

זהו ספר פוקח עיניים ומפתיע, המיועד לכל מי שסקרן לגבי הטבע ורוצה להגיע למאגר ההמצאות שלו. בין שאתם מהנדסים, מתכננים, מעצבים, אדריכלים, מנהלים, יזמים, אנשי חינוך או סביבה, ובין שאתם פשוט שוחרי טבע – הספר הזה נכתב עבורכם!

קוראים כותבים

אין עדיין חוות דעת.