4.5
2 הצבעות
2

היתום האחרון

גרג הורביץ

 52.00  29.00

תקציר

“הספר הטוב ביותר בסדרה!” לי צ’יילד

“מנצח בקלות את כל המותחנים האחרים!” דיוויד בלדאצ’י

“גרג הורביץ לא מוריד את הרגל מהגז” Bookreporter

“סדרת מופת! כל ספר טוב מקודמו” Daily Mail

 

האיש משומקום חוזר!

אוואן סמוק הוא איש בעל זהויות רבות ועבר מאתגר. בהיותו נער הוא אומן במסגרת פרויקט x – “תכנית היתומים” הממשלתית הסודית, שבמסגרתה הוא נשלח למקומות המסוכנים ביותר בעולם כדי לבצע משימות, שהממשלה מכחישה כל קשר אליהן. ואז הוא נמלט מהפרויקט ומאמץ לעצמו זהות חדשה – האיש משומקום, דמות מסתורית המגישה את עזרתה רק לנואשים ביותר.

אבל כעת מוצא עצמו אוואן שוב על הרדאר הממשלתי. לאחר שחיסל את רוב היתומים האחרים בתוכנית, הרשויות לא יבחלו באמצעים כדי לנטרל את האיום שהוא מהווה עבורם. אבל יתום x תמיד היה צעד אחד לפני רודפיו.

עד שהוא עושה טעות אחת קטנה…

ועכשיו הנשיאה שוב שולטת בו ומציעה לו עסקה – לחסל את לוק דיוויין, אדם עשיר בטירוף ובעל עוצמה הרסנית, והיא בתמורה תניח לו לחיות את חייו בשקט. אוואן, שנשבע להשתמש ביכולותיו רק נגד אנשים שראויים לכך, צריך כעת להחליט מה חשוב יותר – העקרונות שלו או חייו.

מתח כוסס ציפורניים עד הרגע האחרון!

 

אוואן סמוק הוא האיש משומקום, איש הצללים שרק הנואשים ביותר מגיעים אליו – והוא עושה הכל כדי לעזור להם.

אוואן נושא עמו סודות שהממשל לא יכול להרשות לעצמו לחשוף, והנשיאה מציעה לו עסקה שמציבה אותו בדילמה קטלנית. אם הוא ייקח על עצמו את המשימה, הוא ייאלץ לבגוד בכל העקרונות שעל פיהם ניהל את חייו. הנשיאה עומדת לגלות במהרה שכאשר מציבים את האיש משומקום בפני מצב בלתי אפשרי, הוא רק הופך מסוכן יותר…

גרג הורביץ

הוא אחד מסופרי המותחנים הטובים והנמכרים ביותר בעולם. ספריו מתורגמים לעשרות שפות ומככבים באופן קבוע ברשימות רבי המכר של העיתונים ואתרי האינטרנט החשובים ביותר. זהו הספר השמיני בסדרת פרויקט x, שבה מככבת דמותו של האיש משומקום – סדרה שתזכה בקרוב להפקה טלוויזיונית מעוררת ציפיות.

הורביץ הוא בוגר אוניברסיטאות הרווארד ואוקספורד, והוא מתגורר עם משפחתו בלוס אנג’לס, שם הוא כותב גם תסריטים לקולנוע ולטלוויזיה.

“הכתיבה מענגת, האקשן מטורף והרעים – ללקק את האצבעות. מותחן מושלם!” Booklist

“מותחן חד פעמי שרק מעצים את אגדת האיש משומקום” Kirkus Review

“יכולותיו של הורביץ ליצור מותחנים סוחפים עם קורטוב של הומור רק הולכות ומשתבחות מספר לספר.” Daily Express

קוראים כותבים (2)

  1. ‫יהושע הדסי‬‎

    אוון סמוק מספק את הסחורה.
    נהנתי לקרא ספר קליל אך מרתק וגם עם מעט עומק.

  2. שלמה גבל (בעלים מאומתים)

    מרתק וכליל כאחד. נהנתי מאוד!