0
0 הצבעות
25

המתוקה 1: כניעה מתוקה

מאיה בנקס

 39.00

תקציר

מתחת לחזות הענוגה והשברירית של פיית’ מלון מלון נחבאת אישה שיודעת בדיוק מה היא רוצה: גבר חזק שייקח אותה בלי לשאול שאלות, מישהו שתוכל להתמסר לו לחלוטין, כשגריי מונטגומרי, שוטר קשוח מדאלאס, מצטרף לחברה שבה היא עובדת, היא מזהה בו מיד את הגבר החזק שהיא מחפשת.

קוראים כותבים (25)

  1. אביגייל

    כניעה מתוקה / מאיה בנקס

    סקס,שקרים ופרשיית רצח. מה יכול להיות רע?

    אין שום רע מסתבר. בז’אנר הנפוץ כל כך בשנים האחרונות ישנם שפע ספרי רומנטיקה מעוטרים בתיאורי סקס כאלה ואחרים וישנה גם עלילה.

    גריי,שוטר שיצא לחופשה ומחפש את מי שרצח את שותפו פוגש את פיית’ שנדמה שיש לה קשר כזה או אחר לרוצח.

    שניהם אנשים בוגרים עם תאוות כאלה ואחרות,צרכים,יצרים וצורך באהבה.

    הם מגלים זו את זה ומגלים גם את השקרים שסביבם.

    בשונה מרוב הפעמים הפעם גריי הוא לא עשיר ,מיליונר או מיליארדר שחולש על כל העולם אלא שוטר צנוע וזה אולי אחד הדברים שהכי אהבתי בספר הזה. קצתי מאסתי בעשיר וענייה.

    הספר הזה והז’אנר הזה הם הצצה למשהו אחר, הצצה למה שבד”כ אין במציאות,הצצה למה שאולי היינו רוצים שיהיה,הצצה לסקס שהוא דבר נפלא בפני עצמו.

    יש מי שפוסל את הז’אנר ויש מי שאוהב. אני מאלה שאוהבים לקרוא לא רק ספרות קלאסית אלא גם ספרים קלילים יותר,רומנטיים משהו, בדיוק כפי שאני אוהבת לראות טלנובלות.

  2. דנה

    כניעה מתוקה

    הספרים של מאיה בנקס די ממחזרים את עצמם. הספרים שלה הם נוטפי סקס ברמת הארדקור.. תיאורים חסרי פשרות על איך וכמה. אין לי בעיה עם זה להפך אבל כשיש רק את זה יותר מחצי ספר זה כבר מאבד מהטעם. הסיפור הוא על שוטר שיוצא לנקמה ובדרך הוא פוגש את פיית׳. בוא נאמר שמאיה היא לא מהסופרות השנונות והמעניינות בסביבה. מי שאוהבת סקס והרבה – זה הספר בשבילה. אני פחות התחברתי.

  3. שירי

    כניעה מתוקה

    אני לא בררנית בספרים שלי, אבל את מאיה בנקס הוצאתי מהרשימה. הכתיבה שלה זולה והקטעים המיניים לא שווים את המאמץ שבקריאת העלילה חסרת הפואנטה. מציעה לכן לעבור לספר הבא, כי לדעתי האחד הזה הוא די בזבוז זמן.

  4. טלי

    כניעה מתוקה

    במילה אחת, אכזבה..
    אחרי שקראנו את הטרילוגיה של הסתערות, שאר ספריה של מאיה בנקס לא משתנים רק שמות הדמויות הראשיות משתנות, ושוב שליטה ושוב אישה רופסת המייחלת לקרש הצלה בדמות של גבר מיליונר ואיך לא כמובן רצוי שיהיה דומיננטי, גבר אלפא.
    די נמאס, לדעתי מיותר בהחלט!

  5. לימור

    כניעה מתוקה

    במילה אחת אכזבה, המון תאורי סקס ללא תכלית, עלילה רדודה שלא מושכת, מהטרילוגיה שלה הסתערות נהנתי הרבה יותר.

  6. לירז

    כניעה מתוקה

    לגמרי לא אהבתי הספר לא מעניין לא מושך את הקורא להתעניין בספר ו בהשוואה לכל הספרים שכן אהבתי מזה התאכזתי

  7. ר

    כניעה מתןקה

    כניעה מתוקה, מאיה בנקס.
    הראשון בטרלוגית המתוקה.
    משתייך לזאנר הארוטי.
    ספר משעמם בהחלט. לא ממולץ לקריאה

  8. ר

    כניעה מתןקה

    כניעה מתוקה, מאיה בנקס.
    הראשון בטרלוגית המתוקה.
    משתייך לזאנר הארוטי.
    ספר משעמם בהחלט. לא ממולץ לקריאה

  9. Nehama

    כניעה מתוקה

    אם קראת ספר אחד של הסופרת הזאת מאיה בנקס,את לא צריכה לקרוא יותר!כל הספרים שלה חוזרים על עצמם רק הדמויות מקבלות שם חדש ממש משעמם!!!

  10. מורן (בעלים מאומתים)

    כניעה מתוקה

    סיפור על שוטר שמנסה להתחקות אחר רוצח שותפו. במהלך הנסיון למצוא את הרוצח גריי מגלה שהרוצח מאיים על אישה בשם פיית׳ כדי לקבל כסף ממנה. לכן גריי מסתנן למקום עבודתה אבל עד מהרה הוא מתאהב בפיית׳ אבל מאחר והוא לא גילה לה את האמת היא חוששת שמערכת היחסים שלהם היא שקר. כמובן שבסוף הכל מסתדר.

  11. רחלי (בעלים מאומתים)

    כניעה מתוקה

    גריי גריי כל פעם שקראתי את השם שלך חשבתי על כריסטיאן גריי מחמישים גוונים אין הגבר הזה חקוק לי בראש אולי כי הוא הגבר הראשון שקירב אותי לז’אנר הזה . לא קראתי את הסתערות כמו רוב הבנות שכתבו ביקורת אבל את הספרים האלו ממש אהבתי אולי כי הם די ממשיכים אחדד את השני ולא מוותרים על הקשר הדק הזה של הספר הקודם סדרה מהממת וספר יפה בפני עצמו הייתי רוצה לראות את גריי נשבר קצת קודם אבל גם כמו שהוא הספר הזה יפייפיה תמיד יש מה לשפר וגם כאן אבל נכון לעכשיו אני מסופקת

  12. אסנת (בעלים מאומתים)

    כניעה מתוקה

    גם אני התאכזבתי מהספר ..בהשוואה לסדרה הסתערות זה ממש מאכזב.
    רדוד, עלילה קמת תלושה, תיאורי סקס לא משהו.. בקיצור, אכזבה.

  13. לי (בעלים מאומתים)

    כניעה מתוקה

    הגעתי אל הספר הזה לא לפי הסדר, ולפי דעתי הוא המוצלח מבין השלושה. המון תיאורי דמויות, עלילה ורומנטיקה, לא רק סקס. נהנתי מאוד.

  14. סיוון

    כניעה מתוקה

    כניעה מתוקה הוא ספר מאכזב לדעתי. התיאורים של הסקס מוגזמים וללא תכלית. העלילה עצמה נחמדה ולא יותר.

  15. טל

    כניעה מתוקה

    ספר ראשון בסדרה אירוטית.
    מעט מדי עלילה, יותר מדי סקס. באיזשהו שלב דילגתי על שורות בסצנות הסקס שנמרחות יותר מדי

  16. גלית (בעלים מאומתים)

    כניעה מתוקה

    קראתי את הספר הזה מזמן בתחילת דרכי בז’אנר הרומנטי ארוטי ולפי דעתי הוא ספר כמו שאר הספרים של מאיה.אהבתי את כל השלושה בסדרה.המון תיאורי דמויות, עלילה ורומנטיקה, לא רק סקס. נהנתי מאוד.וממליצה על כל הסדרה.

  17. נוי

    כניעה מתוקה

    ספר חמוד ומעניין. כיף לקרוא אותו אבל היו חלקים בו שקצת היו הזווים כמו הקשירה למיטה.. גם הקטע של הדומיננטיות היייתה לדעתי טיפה מוחצנת מדי.

  18. קרן

    כניעה מתוקה

    סיפור אהבתם של גריי ופיית כאשר גריי בנסיון להתחקות אחר רוצח שותפו מתחיל לעבוד במקום העבודה של פיית’. הספר מכיל גם מתח וגם סיפור אהבה אירוטי, הראשון בסדרה וחביב ביותר

  19. רונית

    כניעה מתוקה

    כתיבה זולה תיאורי סקס ללא הפוגה אין שום עלילה אין ספק שאת הסדרה אני לא קוראת פשוט נגעלתי

  20. לירז

    כניעה מתוקה

    מי שאהב את ספריה הקודמים של הסופרת יאהב גם את הסדרה הזו. הספר עמוס בתיאורים מיניים אבל זה הז’אנר שלו.. הסיפור עצמו יפה אבל כאמור רווי תיאורים… למי שאוהב..

  21. Lital

    כניעה מתוקה

    התאכזבתי. החומרים של מאיה בנקס ממוחזרים, מתישים ובעיקר לא מספקים. הספר בסצנות הסקס שלו יכול להזכיר את 50 גוונים אך אין לי בכלל רצון להשוות אותו אליו. יותר מידי סצנות סקס, בעיקר מגעילות בעיניי.. אני חלילה לא שופטת את אלו שנהנים מדרך החיים הזו אך היא בהחלט לא מתאימה לקריאה. היא מחפצנת את האישה במובן מאוד לא טוב.

  22. לירז (בעלים מאומתים)

    שכנוע מתוק

    אהבתי את הספר אני גם אוהבת איך שהסופרת כותבת יש עלילה יפה ולא כזאת בנאלית כמו רוב הספרים בז’אנר בהחלט אקרא את הספר השני

  23. Matchless

    כניעה מתוקה

    למרות כל הביקורות שקראתי אמרתי שאין מצב שזה עד כדי כך גרוע אבל מתברר שטעיתי. לא נהניתי מספר ומהעלילה בכלל. קראתי איכשהו ואמרתי אולי הספר השני יהיה יותר טוב אבל שןב אותו סיפור נדוש ללא משו חדש.
    מתרחקת מהסופרת הזאת עד כמה שאפשר.

  24. סיגלית

    כניעה מתוקה

    ספר מאכזב ביותר סיפור אהבה בין מלון לגריי מאיה בנקס ידועה בתור כותבת הארוטיקה הבוטה ביותר והתאורים הארוטים אכן קשים העלילה סובבת סביב הארוטיקה מה שניתן תחושה שאין עלילה בסיפור תאור האהבה נטול רגש קשה היה לי להתחבר לספר

  25. גלי

    כניעה מתוקה

    מי שאוהב. מתחת לחזות הענוגה והשברירית של פיית’ מלון מלון נחבאת אישה שיודעת בדיוק מה היא רוצה: גבר חזק שייקח אותה בלי לשאול שאלות, מישהו שתוכל להתמסר לו לחלוטין, כשגריי מונטגומרי, שוטר קשוח מדאלאס, מצטרף לחברה שבה היא עובדת, היא מזהה בו מיד את הגבר החזק שהיא מחפשת.