0
0 הצבעות
3

להתבגר 8: להיות מחונן – סיפורו של אבנר רימון

גלילה רון-פדר-עמית

 39.00

תקציר

קיראו לי חפרן, קיראו לי מחונן, אבל אני תופס עמדה בצד וסוקר את השיכבה. כן, זה המחקר שלי. התהליכים בשיכבה שלנו, מה מניע את האנשים ומה מתרחש ביניהם.
אז כמו מדען שסוקר את מה שמתרחש במעבדה, אני סוקר את מה שקורה בשיכבה שלנו, ומתכונן להציג את המחקר. טוב, לא ממש. אני גם מנסה ליצור תהליכים, ולראות איך האנשים יגיבו להם. ולשם כך אני מפעיל כל מיני דמויות. ועוד משהו: כל החיים תיכננתי להיות מהצד, בן־אדם שכלתני בלי רגשות. והנה יום אחד אני קם בבוקר ומגלה שאני מאוהב. פאדיחה.

הסדרה ‘להתבגר’ מלווה את בני הנוער בבעיות שונות שהם נתקלים בהן בגיל כל כך משמעותי. גלילה רון־פדר-עמית מנחה אותם לראות את הדברים מזווית שונה, וללמוד שלהתבגר זה גם להתגבר ולעבור בהצלחה את המכשולים שבדרך. הסדרה מביאה את סיפוריהם של בני שיכבה אחת בכיתה ט’, כל ספר מזווית הראייה של נער אחר.

קוראים כותבים (3)

  1. לימור

    להיות מחונן סיפורו של אבנר רימון

    עוד ספר מקסים בסדרת הספרים של גלילה רון פדר עמית והפעם סיפורו של אבנר שסוקר את החברה, השכבה שלו מהצד מתבונן בהם ומלמד אותם לראות דברים בצורה מעט שונה ואף ללמוד להתגבר על מכשולים בדרך. מומלץ

  2. ענה

    להיות חנון

    כתיבתה של גלילה סוחפת את הקורא ומעלה לבטים ותחושות קשות של נער מתבגר . ספר קריא מאוד ומהנה.

  3. מהקורא

    להיות מחונן

    ספר נוסף בסדרה הנמתחת לאין קץ של גלילה רון פדר עמית והפעם שינוי משאר הספר בסדרה בעוד ששאר הסדרה עוסקת באירועים בזמן התרחשותם באופן כתיבה נחמד והגיוני יחסית על החיים של בני נוער ספר זה הוא פחות טוב בהרבה כיוןן שמציג את המחונן אבנר בצורה סטריאוטיפית עם מציג את כל שאר הדמויות בסדרה כמופעלות כבובות על חוט בידיו דבר שכורע מאמינות הסדרה